Memory na trzy sposoby Kapitan Nauka
– dla kogo?
Mamy w domu kilka egzemplarzy memory. To dość popularna forma zabawy, która sprawdza się w najróżniejszych warunkach. Kapitan Nauka to wyższy poziom zabawy w formie memory.
Memory na trzy sposoby to zabawa dla dzieci od dwóch lat, a wybierając wariant z grą na refleks gra zadowoli nawet dziewięciolatki. Da nas rodziców to także fajna rozrywka chociaż mamy zdecydowanie więcej lat.
Każda z gier zawiera 20 dużych kart kartonowych. Sprawdzilismy trzy wersje:
- Zabawy podwórkowe
- Zwierzyniec
- Co robimy?
Jak grać w Memory na trzy sposoby
Kapitan Nauka
Wiek 2+ ćwiczenie pamięci, to podstawowy wariant gry polegający na zapamiętaniu, gdzie leży druga karta od pary.
Wiek 4+ ćwiczenie spostrzegawczości – oprócz zapamiętania, gdzie leżą karty, należy wskazać przynajmniej jedną z trzech różnic pomiędzy podobnymi obrazkami.
Zadanie dla wszystkich uczestników gry: po odkryciu pary kart należy jak najszybciej wskazać trzy, dwie lub jedną różnicę. Ilość różnic ustala się na początku gry.
5 komentarzy
Mój dwulatek na razie nie jest zainteresowany memory, ale czterolatek już chętniej 🙂
Próbowaliśmy memory, idzie powoli. Bardzo ladnie są wydane z Kapitana Nauki, więc może zakupie i zrobimy kolejne podejście.
Polecam
Lubimy Memory😊 wersja Kapitana Nauki wygląda super😊
Taka jest 🙂